محجبة مكنة هيجانة أوي في الثانوية تمص زبي و ألحس كسها الجزء الثاني

دخلت و انا بأتملى من حسن مفاتنها و بقيت هيجان عليها! البنت كانت بتابع نظراتي لجسمها و تشوف تأثيرها علي! البنت كانت مرقعة اوي وحلوة أوي! كانت بردة بتبادلني نفس النظرات الشبقة التعبانة . قلت لأحلى بنت محجبة مكنة أوي في الثانوية كلها و أنا بابتسم و أزغرلها: أيه الحلاوة دي..يا رولا… أنا لو كنت مش مجوز كنت لازم أخطبك… وكنت بص لبزازها… البنت وشها احمر وخجلت ومت وشها في الترابيزة وقالت بدلع:ة بجد يا مستر… قصدي… قصدي…و سكتت ضحكت ورميت أيدي علي ايديها و الأوضة كانت مقفولة علينا! بحلقتلي ومشلتش ايديها! قلت بأغازلها: أنتي أمورة يا رولا… رولا باحمرار وش: ميرسي يا مستر… عرف أنا على أيديك بقيت بأعشق الفيزيا… انا بدلع و أنا بأكتب عالورق: الفيزيا بس…! ابتسمت و قالت بغنج و محن و قصتها من تحت الحجاب بتهيجني اوي: و أستاذ الفيزيا كمان… قالتها و عيونها كانت بتلمع و تشع رغبة…كان لازم بعد الدلع ده كله انها تمص زبي الحيحان و ألحس كسها المنفوخ الشفايف!
ابتدينا الدرس بعد شوية ملاطفات و قلمها وقع او وقعته عالسجادة و مالت بنصها تجيبه فبان نص ضهرها!! شهقت و بحلقت فقامت وسألت و كأنهامتعرفش: أيه يا مستر خير…! أنا: ضهرك بان كله يا رولا…. انت مش لابسة حاجة تحت ال…. ضحكت و سالت كانها تستشيرني : مش عاجبك..أروح أغيره؟! أنا و بأرض على شفايفي: لأ لا… خليك كدا احلى هههه و قعدت تضحك و تبصلي بصات خبيثة هي فاهمها و أنا فاهمها!! البنت انشغلت بيا أوي و أنا كمان لدرجة أنها كانت تتصل عليا والكلام بيروح لحلاوتها و عريسها اللي يستاهلها لحد أما وصلت للحب و الاعتراف بيه. في الحصة اللي بعد كدة رحت لرولا البيت و كانت بتلبس بيجاما زرقة حرير وجميلة جداً ضيقة وتبين سخونة جسمها المفوف بشكل مثير. و فوق كد كانت عاملة قصة حلوة اوي بارزة من الحجاب فزبي وقف على طول فنويت أني أخليها تمص زبي و الحس كسها. خليتها تقفل الباب فقلته. و رولا بتحل شوية مسائل رميت كفي فوق كفها الصغير الحلو الناعم!! البنت بعيون جريئة بصتلي وهي بتبتسم ومشلتش كفها! ايديها كانت طرية دافية ! عينيها اتعلقت بعينيا! قمت من كرسيا وبستها! وشها احمر ومكلمتش!
بأيدي التانية بقيت المس كتافها وهي ابتدأت تستلم للمساتي . مكنش بالبيت غير أخوها الصغير بيلعب اتاري جو أوضته!!وقفت و قفتها و التحمنا ببعض!! بوستها في شفايفها الحلوين و بقيت أبوس خدودها و انزل على بزازها. احلى بنت محجبة مكنة هيجانة أوي في الثانوية مبقتش تستحمل! اتعلقت في رقبتي وراحت تبادلني البوس. كنت أنا بافرك بزازها و أفتح البلوزة !! بزازها بانوا قدامي وبقيت امهط فيهم وهي بتان و تدس راسي ما بينهم!! بقت تتنفس بثقل! زبي اتوتر أوي وهي بتتلوي بين دراعاتي .. سخنت اوي فطلعت زبي و مسكت أيدها و خليته مسكته!! اتنفضت فهمست ليها: ممكن تمص زبي…البنت كانت هيجانة اوي فبقيت تتأمل فيه وبكت عليه… باين أنها كانت بتشوف الحاجات دي!! حطته في فمها وبقيت تلحس و تزغزغه و انا سخنت أوي!! و انا ماسك دماغها الحجاب انحسر فبان حرير شعرها!! كانت محجبة مكنة هيجانة فبقيت تاكل زبي أكل!! بقيت تأوه و هي معلقة عيونها الواسعة بعيوني كانها بتقلي: أنبسطت يا مستر… كنت خلاص هجيب فبقيت زي المجنون أنيك بقها… جامد أوي…جبتهم في بقها…. شرقت رولا بحليبي وبقيت تكح… قومتها وبوستها بوسة طويلة لوي…. نزلت البنطلون و أنا بابوسها وصوابعي حطت على كسها من فوق كيلوتها!! ابنت ارتعشت !! همست لها سيبني أبسطك…سيبيلي نفسك من غير صويت…قعدتها على الكنبة و فر دتها عليها… سحبت البنطلون ونحيت كيلوتها على جنب… كانت شعرة كسها حلوة سودة بتحيط بكسها المنفوخ الشفايف!! كانت شفايفة ملصوقة…بقيت أفتحهم و أمصهم… البنت بقيت تفرك من تحتي: آآى آآآى آآآآى…. و أنا بالعب بلساني في كسها و جواه و أدوره و أمص زنبورها!! البنت مكنتش مختونة!! بظرها طويل….كانت هتتجن لما كنت بالمس زنبورها:آآآآح…. لأ لأ لا..آآآآح… نار… أى اى اى….يا مس….تر ..دوس كمان آآآآآه… متشلش ايدك عن زنبوري آآآآآآآآآآآه ,,, فبقيت تغنج ونفسها تقل و بقي يترجرج من شدة شهوتها!! كانت تمصزبي بحرفية وكنت ألحس كسها بحرفية بردة…رولا بقيت تشب بضهرها و تقوم وتمسك دماغي عاوزاني اقطع كسها!! كانت محجبة مكنة هيجانة أوي مشفتش زيها!! لحد أما جابت شهوتها!! منخيري اتلطخت بمية شهوتها…. مراتي في عمرها ما كانت تمص زبي ولا انا الحس كسها … مكنتش اقدر اطلب منها كدا ولا هي ترضى… دقت عسل رولا وبوستها في بقهاو أنا بقلها: دوقي عسل كسك الهيجان… عارفين بعد الإمتحانات ولحد الكلية لبنت كانت تجيلي البيت في غيبة مراتي…