نيكة عائلية سخنة جعلتني اعيش في عالم الجنس الممتع

 

قصة لاجمل نيكة عائلية عشتها جعلتني احس بجنون و حلاوة عالم الجنس فانا فتاه في الحادية والعشرون من عمري وهذة هي قصتي الحقيقية اعيش انا وامي لوحدينا نظرا لعمل ابي بالخارج منذ صغري فهو ينزل اجازة كل سنة او تنين لمده شهر واحد بالكتير لانه بيمسك مركز كبير بالخارج واعلم انه متزوج هناك وله بنت وولد المهم كنت في الثالثة عشرمن عمري عندما بداءت الخلافات بين امي وابي لان امي ارادت من ابي ان يقطع عملة هناك ويستقر معانا هنا وبعدها علمت بزواجة من غيرها فاصبحت العلاقات بينهم شبه مقطوعة وبعد سفر ابي كنت الاحظ تكرار زيارات عمي لنا وجلوسوا مع امي للفترات كبيرة وحدهم وانه لما بيجي كانت ماما توديني عند اي حد من قرايبنا او تقفل عليا باب اوضي وفي يوم رجعت من مدرستي بدري وفتحت الباب ووانا اعلم ان امي في عملها وان البيت خالي سمعت صوت بالداخل فتسحبت الي الداخل متجهو نحو صدر الصوت لاجد ان مصدروا هو حجرة نوم امي فنظرت من فتحة الباب لاجد امي عارية تمام من اي ملابس و هو ايضا وامي نايمة ععلي ظهرها وعمي فوقيها بيضربها بالاقلام علي وشها ويشدها ويبوسها من فمها ويرضع من صدرها ورائيته يضع زبرة في كسها وهي تتأوة من تحته وتتوسل اليه ان يرحمها وهو يقول لها الشرموطة اللي زيك مينفعش تتعامل غير كده زي اقل كلبة تتداس برجلين وهي تقولوا ارحمني وهو يزيد قساوتوا وضربوا فيها وقام ومسك اديها وحطها ورا ظهرها ونيمها عليها للكل لا تستطيع الحركة نهائيا وفضل يطلع وينزل بقسوة وقوة غريبة وهيجان رهيب وهي تصرخ من شده المتعة وانا انظر اليهما ولا ادري ماذا افعل اعلم ان امي تتناك من عمي لاني كنت وقتها ابلغ من العمر 19 عاما وكنت قد ائبت افلام جنس كثيرة ولكن امي وعمي ازاي وليه ورائيت عمي يقف ويشد امي من شعرها وهو بيقولها اتحركي يا مومس اصل اخويا ده راجل معرص انه يسيب شرموطة لوحدها شرموطة كسها ميرتحش الا لما يتناك ويتذل ولقيتها هي نزلت وعمالة تبوس رجليه وتقولوا ارحمني انا تعبانة مش قادرة وهو بيلبس هدوموا وبيقولها الشرموطة اللي زيك لازم تفضل هايجة كده بكرة ابقي اريحك لقيتها ماسكة رجليه وهو بيضربها ويزقها بعيد عنه ويقولها انتي ايه يا مومس تقولوا انا خدامتك وشرموطتك بس ارحم كسي المهم لقيتوا متجهة للباب فاسرعت واختئت في حجرتي ورائيت امي تجري خلفة وهي لا تستطيع ان تقف علي رجليها وهو بيضربها برجلوا ومشي بعدها لقيت امي دخلت حجرتها ومارست العاده السرية حتي ارتعست الرعشة الكبري وبعدها رفعت سماعة الهاتف تحدث عمي وتقول له انا شرموطتك يا حبيبي انا هحاول اجي ابات عندك النهارده مدام مراتك مسافرة والبت هبقي ابيتها عند خالتها وقفلت وهي في منتهي السعاده ودخلت للحمام حتي تستحم فخرجت انا وجلست افكر كيف يفعل عمي هذا بامي وحلفت اني لازم اخليه يركع تحت قدمي وبدات كل ما زونا عمي اتعمد ان البس امامة ملابس مثيرة وشبة عارية وفي يوم امي كانت في عملها وانا تمرض حتي لا اذهب للجامعة واتصلت بعمي وبلغتوا اني تعبانة ولازم يجيلي حالا بالفعل بعد مرور اقل من ساعة كان عمي عندي وقابلتوا بقميص نوم فوق الركبة وشفاف ومش لابسة اي ملابس داخلية حتي يبرز صدري من القميص وبالفعل فتحتلوا الباب وتوجهت مسرعة الي سريري وارتميت عليه وانا متعمده ان اظهر كل مفاتن جسمي وبداءت افعلل حركات مثيرة واقول اهات للتعب بطريقة تحرك وتثير اي انسان وبالفعل بدا عمي بالتقرب الي ومحاولة لمس جسدي ونا اتظاهر بعدم الشعور وبدا عمي في الاثارة والهيجان وبدا يمشي ايديه علي فخدي وانا انظر اليه نظرة سكسية واضحك ضحكة تشجيعيه فادخل يده حتي يفاجا انني بدون كلوت ونظر الي وعلم انني اريده فارفعني من شعري وقبلني وهو ممسك بشعري لدرجة جعلتني اشعر انه يريد ان يخلعةة بيده وبدا في رفع القميص لاجد نفسي عارية تماما أمامة وبدا في اللعب بصدري ويرضع ولحس وكان يلتهم بزازي بشراهة رهيبة وبدات اهاتي وشهوتي في الانفجار وانزل علي كسي وبدا يلحس ويرضع ممنه وانا اتاوة واصرخ وهو لا يبالي لصراخي ولا ينظر الي بل اخذ يزداد قوتة ويزاد صريخي واهاتي ورفعني وامرني ان الحس زبرة رفض ضربني وشتمني لدرجة اني بكيت وهو لا يرحمني ولكنة صمم اكثر وتحت عذاب وضرب واهانة وضع زبرة في فمي وامسك بشعري حتي لا افلت منه وخلست الحس وامص زبة وهو يزيد من ادخلوا وخروجة من فمي وقال لي انا هجيب عارفة لو نقطة خرجت برة بوقك هعمل فيكي ايه هموتك وادخل زبة بالكامل بفمي وقذف كل ما بداخل زبة في فمي لدرجة اني كنت اود ان استفرغ ولكني تحملت خوفا منه وتذكرت انني فعلت كده علشان اذلة ولكن القدر لا يسمحلي وفعل هو العكس وخرج زبة من فمي وقالي شاطرة ايوة كده اسمعي الكلام علشان احبك ودلوقتي بقي انزلي زي اي كلبة تحت رجلي قلتلوا ارحمني رفض وضربني واخذ يبعبص في طيزي بصوابعة حتي اتسع خرم طيزي وبدا في ادخال زبة بداخلي مرة واحده وشعرت وكانه سيخرج من كسي من قوتة وكبرة واخذت استعطفوا ان يتركني ولكنه اخذ يتحرك بسرعة وهو بيضرب طيزي جامد وبكيت وصرخت ولكنه لم يرحمني حتي واخد بسيجارة واطفاها في خرم طيزي وهو بيبعبص باصباعة علي الحرق وانا ابكي من الوجع وهو يضحك ويقولي كنتي فين يا بنت الشرموطة من زمان اةةةةةةةة يا وسخة يابنت المرة المتناكة وانا اصرخ من شده الالم والمتعة والهيجان وهو يضحك ويضرب في طزي حتي اصبحت كتلة من الدماء واخرج زبة وجاب منيااه علي وجهي وامرني بمص زبة وتنضيفة وانا كنت في قمة هيجانة طلبت منه اه يريحني قالي انا خلاص ارتحت يا بنت الشرموطة لو عاوزة ترتاحي هيجيني تاني لو عاوزة ترتاحي وفضلت امصلوا وقالي اتشرمطي اكتر ومصي اووووووووي لحد لما زبةوقف تاني وقالي انيكك في بزازك وحطه وسط بزازي وفضل ينيك فيهم وهو قافل عليهم بادية الاتنين ونزل قعد يمص ويلحس كسي جامد لحد لما جبتهم وهو جابهم علي بطني وكسي ونام عليا وفضل يبوسني وبعدين دخلنا استحمينا مع بعض واحنا تحت الدش لقيتوا خلاني اوطي ودخل زبة في طيزي وقعد يدخل ويخرج جامد لحد لما جابهم جوة طيزي وخرج لبس ومشي وهو ماش باسني وقالي هتوحشيني المرة الجاية لازم نتجوز وضحك بصوت عالي وقالي بسس بجد انتي شرموطة اكتر من المعرصة امك خاللص وابوكي محدتش يصدق ان الخول ابوكي يخلف شرموطة زيك كده ومن هنا ابتديت حلقة النياكة مع عمي

 

شاهد اجمل بزاز يمكن تراها في حياتك

هنا