أحمد ورباب – الحلقة التاسعة و العشرون: أحمد و هند و فراش ساخن من سخونة رضع الحلمات و مص البظر

نواصل في تلك الحلقة نزوة أحمد و هند فراهما في فراش ساخن من سخونة رضع الحلمات و مص البظر وقد توقفنا معه في سنتر الموبايلات وبرفقته هند وهو يجيب الشابة إلي طلبها فيمسح ملفات كارت الميموري فيضحك و ترمقه الشابة فتضحك علي نوع المقاطع الممسوحة مما يثير تبرم هند فتعنف الشابة: انتي بتضحكي ليه… ايه يعنى اللي مضحكك…!!!امتعضت الشابة وقالت: وانتي مالك… انتي مين أساسا عشان تكلمينى كده… بنطرة ماكرة أجابتها هند: انا حبيبته يا روحي…. ايه مش عجباكي… تأسفت الشابة و احمر وجهها و انتهي أحمد من مهمتها و حاسبته و انصرفت ليلتفت الأخير بعنف لهند: هند انتي أيه اللي بتعمليه ده! أشاحت وبوجهها باسمة فأردف أحمد: مش عيب تتكلمي كده….

لم يكد أحمد يكمل حتي حطت هند بأصابع قدميها فوق أصابعه تلاعبها و تهمس بدلع ورقة كبيرة لا تخلو من شرمطة:بس متزعلش….أنا آسفة…..ثم أردفت: أنا هستناك تتعشى معايا النهارده عشان تشوف سريري وأشوف سريرك…بدلال قال أحمد: لا مش حاي..نهضت هند وهمست بمحن شديد: لأ….هزعل أوي…ثم مسحت براحة كفها الصغيرة فوق صفحة خده باستثارة فقال أحمد و قلبه يدق: خلاص يا هوهو…. هجيلك ….و بالفعل و في تمام الساعة الحادية عشرة مساءً دب أحمد إلي هند و طرق بابها ففتحت له و وجدها لابسة عباءة سوداء فحياها و أعجب بحسنها ودخل شقتها و قالت :تحب تشرب حاجة… قال أحمد: فهوة زيادة…دخلت هند المطبخ و عادت بعد قليل بالقهوة و احتالت فجعلت العباءة تنفتح فرأي قميصها الأسود الشفاف بشدة و من تحته اندر وير أسود و سنتيان اسود وكانت بزازها منفوخ باستدارة مثيرة غاية في الإثارة!! كذلك هند كانت بيضاء الساقين ملساء ناعمة ثم لاحضت نضراته فابتسمت و أغلقت عباءتها فقال أحمد مغازلاً : على فكره القميص يجنن عليكى…. ارتسمت فوق شفتي هند ابتسامة رقيقة وقالت بدلع لا يخلو من شرمطة: تحب تشوفه كله ….أحمد ضاحكاً: طب يا ريت هههه … ضحكت هند ونهضت: طيب بعد العشا….استدارت هند له بردفين عريضين فاذكرته رباب! عل العشاء تعللت هند بسخونة الجو فدخلت غرفتها و خرجت بقميص نومها الأسود فقط و جلست أمام أحمد و كانت تنحني كي يري مفرق بزازها جيداً! فهمها احمد و مدحها:عارفة… جسمك جميل…. قالت مرسى ليك …بعد العشاء جلست إلي جواره علي كرسي الأنتريه و أدارت التلفزيون عل فيلم أجنبي كانت به لقطات ساخنة تقود أحمد و هند إلي فراش ساخن من سخونة رضع الحلمات و مص البظر حت الرعشة!

همست هند و البطل في الفيلم يعانق حبيبته: يا بختها عشيقها معاها….قالتها وهي ترمق حمد بنضرات شهوانية و قد تسللت كفها فوق فخذه لتصعد بنعومة حت منطقة زبره فأخذت تتحسسه ليتركها احمد وهو يبتسم وقد مالت فوق صدره وتعلقت عيناها الذابلتين بعينيه اللامعتين ترقب رد فعله فهمس وقد توقفت: كملي….فبدأت هند تحسس على زبه من فوق البنطلون فوقف زبه و تضخم و انتصب نصف انتصاب فهمست بدلع و غنج: ممكن أشوفه …! قال أحمد بهمس: مش دلوقتي ..يلا حسسي ….فنزلت هند بين رجليه وراحت تبوسه و تتحسسه بشبق و شهوة فتعود و تتمحن عليه هامسة ضارعة: ممكن أشوفه…قفرفض أحمد باسماً لتكتفي بان تتحسسه فراح أحمد يمد يده إل ما بين فخذيها الممتلئين يتحسس كسها فتهمس ضارعة: أحمد بليييييز…. عايزه أشوفه….ستجاب أحمد وهمس: طيب..اسحبي السوسته..فسريعاً سحبتها و خلعت بنطاله لتراه فتندهش و تشهق: هاااااااا
ايه ده ده كبير وطخين أوي….!! هجمت علي زبره وراحت تمصصه حت أنها أدخلت بيوضه في فيها وأخذت تلحسه من فوق لأسفل و تستطعم و تستلذ: اممممممممممممم نفسى أكل أكل ….و أخذت تعضض زبه عضات رقيقة خفيفة حلوة و تغنج وعيناها معلقتان بعينيه: امممم ..ثم تخرجه و تسأله بدلع و لبونة: أيه عاجبك مصي….فهمس أحمد: هو فيه أحل من كده…ثم أخذ يمرر كفه الكبير فوق ظهرها ولم تكد أطراقف أصابعه تلمسه حتيافترت شفتاها عن: اهااااااااااااااااااااااااااااااا …حلوة لذيذة ممحونة وتهمس: انت لمستك بتخلينى أترعش أوي….. فاخذ تحسسها و بيده الأخري يقفش بزازها فساحت هند بين زراعيه فهمس لها: أنت عندك متور..فهمست: أه…فقال: حولي علي قمر سكس فراحا يشاهدا بشبق حت أن هند همست بشرمطة كبيرة: أحمد انا مش قادره انا تعبانة أوي فألقت قميصها و كيلوتها ا و ستيانتها وبدت عارية تماماً و تغنج بدلع: اااااااااااه مش قادرة…. فأجلسها أحمد عل كنبة الأنتريه و رفع برجلها اليمني وراح يتحسس كسها بيده و يضم أشفره التي راحت تنفتح و تنضم و طال بضرها الغير مختون فراح أحمد و هند فوق فراش ساخن من سخونة رضع الحلمات و مص البظر يضم أشفار كسها ببعضهم وراح يلحسهم و يمصمصهم وهند هائجة: مش قادره يا احمد مصلي….ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه مش قادره حرام عليك اه اه اه اه اه اه اه ااااااااااااه اكتر يا أحمد…. خليني أجيبهم يا احمد وهو لا يرحمها أخذ يصعد جسها كي يبدأ في رضع الحلمات من بزازها المكورة المنفوخة و ينزل فيفرج فخذيها و يمارس مص البظر و يولج إصبعه الأوسط في كسها و يخرجه حت راح جسد هند يتصلب و يتيبس و تشهق شهقات مريعة وتهمس همسات متقطعة:اوووووووووووووووووووووووة امممممممممممممممممممممممم. مش..مششششششش قادرررررررة..أووووووووووف..ثم تقوص ظهرها و ارتفعت به فأطلقت شهوتها…