أحمد ورباب – الحلقة الثالثة و الثلاثون: رباب و إحباطها من سرعة قذف خطيبها

انتهينا في الحلقة السابقة علي امتعاض رباب المبطن و إحباطها من سرعة قذف خطيبها؛ فهو لم يكد يدخلها من مؤخرتها و لم تكد هي تداعب فرجها تنتشي كما ينتشي وقد وهبته مؤخرتها حتي قذف سريعاً و قد أحس هو ذلك و اعتذر لها! عزم عماد أن يثبت فحولته لرباب فبحث و اكتشف علاقة علاقة الترامادول و الجنس و سنري في تلك الحلقة خطة أحمد لإشباع رباب بعد ان ابتلع منه ما ابتلع في لقائه معها!! كان يهاتفها وهو يستشعر عدم الكفاءة فكان يضاحكها و يعتذر لها بطريقة غير مباشرة: عارفة يا روبي..أنت المرة اللي فاتت كنت شديدة أوي عليا…رباب مفتعلة الضحك: أيوة يا روحي….عشان تعرف بتتعامل مع مين….خطيبها عماد: لأ بجد….أول مرة أمارس يا روبي…فكنت منفعل…رباب ضاحكة: عشان تعرف ني بمووووت فيك…انا كلي ملكك يا خام أنت…عماد: بس بجد يا روبي…أنت برده زيي خام…

رباب وقد صمتت قليلاً: انت بتشك في كدا يا عماد….عماد مترددًا: لأ….بس أنا بسأل…يعني معملتيش حاجة مع اللي اسمه أحمد بتاع تجارة ده…رباب بهدوء: عماد..أحمد ده كان جاري و مفيش حاجة حصلت ما بينا….عماد متردداً ثم مصارحاً: أصلي أنت يا روحي خبرة أوي…قصدي…ربابا مقاطعة تدعي الزعل: أخص عليك يا عوعو …يعني أنا عشان أمنت ليك و أديتك أعز حاجة البنت بتديها للي بتبحه تقولي كدا…عماد صادقاً: لا يا حبيبتي…انا مقدر أنك بتحبيني و أنك مش بتعزي علي حاجة…..انا كنت بسال بس….و بعدين انت مدتنيش أعز حاجة…رباب وقد فهمت إلا أنها تستغبي: مش فاهمة….عماد: يعني …انت عارفة…رباب بلبونة قدمة قد راجعتها: لا مش عارفة….قول قصدك ايه…عماد مبتسماً: قصدي اللي بين رجليكي…..نفسي فيه أوي يا روبي…رباب بشرمطة : قصدك …. عماد وقد صرح به: كسك يا روبي…أغلقت رباب الهاتف بعد أن شهقت شهقة تنم عن افتعال الكسوف! دق عماد خطيبها هاتفها مجدداً فتحت فهمس: أيه يا روحي,,,انت اتكسفتس مني,,,,, احنا كلها ست شهو و هتبقي بتاعتي انا….رباب: بس عيب كدا يا عماد….عماد : أي هو اللي عيب…طب تعرفي ان دي لفة عربية فصيحة… رباب وقد تناست: أيه هي دي….عماد: الكس…الكس يا روبي…صمتت رباب وهي تبتسم وقد علت أنفاسها ولم تغلق الخط فهمس عماد: أنت معايا يا روحي…بصوت مبحوح قد بحته الشهوة: أيوة يا عماد معاك….بس متقولش تاني كدة..انا تعبت أوي….عماد ممسكاً بزبه:طيب أنا نفسي أقابلك بقا…أنا عاوزك يا رباب…انا علي ناري…..رباب: و أنا كمان بس مينفعش…عماد واعداً: متخفيش هتفضلي بنت…بس من برة كدا…رباب بتهكم: و هتسيبني تعبانة زي المرة اللي فاتت.. عماد لاهثاً و اعداً: متقوليش كدا يا روبي..أنا راجل أوي…انا بس اللي مكنتش جاهز المرة اللي فاتت..رباب بسخرية لاذعة: و يا تري هتجهز ازاي المرة دي…! كان عماد قد عرف علاقة عقار الترامادول و الجنس فعزم أن يتناوله كي يبلغ بها نشوتها الجنسية فهمس يدبي زعله من سخريتها: برده كدة يا روبي….بتتريقي عليا….! رباب ضاحكة: لا عوعو مش كدة…أنا بسأل بس….عماد: بصراحة كانت عندي مشاكل في الشغل و النفسية مش هي المرة اللي فاتت….

رباب بدلع: لأ بقي..انا عوزاك لما تون معايا تنسي كل حاجة… وتركز معايا….عماد ضاحكاً: أكيد يا مزة…أنت اللي يشوفك لازم غصباص عن عين أهله يركز أو ي أوي…رباب ضاحكة وقد دخلت عليها امها: ماما عماد يسلم عليكي….عرف عماد أن والدته قد دخلت غرفتها فهسم لنفسه” البت طالعة لامها…طيز أي تهبل..: سلمي علي حماتي كتير…..أم رباب: قوليله زعلانة منك عشان بطلت تيجي…. خرجت أم رباب تهمس رباب: خلاص ماما خرجت…داعبها عماد: بصراحة حماتي دي فرسة…رباب ضاحكة: احترم نفسك دي ماما…عماد: و أنا قلت حاجة فرسة جابت فرسة….رباب بدلع: أيوة ان كان كدة ماشي…..عماد مندفعاً واعداً: عارفة يا بت..لما هشوفك هولع نارك….رباب باسمة: لأ متقولش…..عماد: دا أنا هأكلك أكل….رباب تثير فحولته: كلام… …عماد: طيب أشوفك أمت عشان أثبتلك……يوم الخميس معنديش محاضات غير محاضرة ينفع….عماد: عز الطلب….ليلة الخميس ليلة إبليس هههه…..رباب: أفهم من كدا أنك هتغوي حوة….عماد: هغويكي… و اكلك من الشجرة…رباب: وهاخرج مالجنة علي كدا! عماد: لا ا عبيضطة… انتي كدا هتدخليها…..لو أبونا مكنش أكل منها مكناش بنط علي بعض دلوقتي و نجيب عيال و نستمتع…ر باب ضاحكة: أنت بقيت بذيء أوي يا عماد..دا كلام واحد معيد مشروع استاذ جامعة…عماد ضاحكاً: أتعلمت البذاءة علي ايديك يا روحي….رباب: ماشي يا عوعو…..بس تبقي كلم البت صافي تاني…عماد: يا لهوي..لسة صافي…احلفلم بأيه ما في حاجة…رباب تلفحها الغيرة: خرجها من الكورس بتاعك….. خطيبها دهشاً: أنت اتجننتي يا حبيبتي….أقول لطالبة عندي أمشي….رباب: ما هو أنا بصراحة بغير عليك اوي…عماد منتشياً: و أنا بحبك لما تغيري و تجنني بس مش لدرجة اطردها..و خلاص يا ستي اهي شهور ومش هشوفها تاني…رباب: لما نشوف أخرتها معاك يا عوعو….عماد مطمئناً: كل خير يا روحي….أنا بثق فيكي و انت كمان لازم تثقي فيا..فاكرة لما قلتي أن أحمد ده كان ماضي و انتهي….تنهدت رباب: أيوة فاكرة…عماد: انا واثق في كلام روبي فلازم تبادلني ثقة بثقة….تصبحي علي أحلام سعيدة بوسة يلا….