صاحبتي ست مصرية جميلة محرومة تمارس الجنس بشراهة مع ابن صاحبتها الجزء الاول

أنا: بس ازاي يا رضوة ترضي بكدة….  أنت أنسانة عاقلة.. رضوى بعصبية: يعني أيه عاقلة… يعني  نار شهوتي أوديها فين يعني…. اخرج من جلدي يعني يا سهام… أنا: لأ… بس ده شاب لسة … يعني عنده تسعتاشر سنة…  أزاي تمارسي الجنس معاه….يعني… مش عارفة أقول أيه…. رضوى: لعلمك الشاب اللي مش مالي عينيك ده… وشفتيه جنبي فالعربية… أرجل من جوزي… شفت معاه أحلى أيام…. أنا: بس.. بس يا رضوى انت مديرة بنك… وست مصرية جميلة  في الأربعين… حلوة و أمورة و فوق كل ده ناضجة… أزاي تعاشري شاب …. مش خايفة مالفضيحة…. أنت ست مصرية  جميلة محترمة… مش أوروبية بتبيع نفسها… رضوى بانفعال: سهام.. أنا ما أسمحلكيش… أنا مبعتش نفسي… انا باستمتع معاه وهو كمان بيستمتع من غير بيع ولا شرا….. أنا: مش عارفة اقولك أيه…. أنا خايفة على سمعتك …حد يشوفك…. أو حد يعرف…رضوى  بتنهيدة: ما هو ده اللي خايفة منه يا سهام…أنا بين نارين… جوزي تاجر كبير وعنده السكر و مبقاش يقربلي…. و أنا تعبانة… تعبانة أوي…انتي فاهمة….انتي حاسة…انا: أيوة يا حبيبتي حاسة… حاسة بيكي… رضوى بضيق و صوت واطي  و اكنها اتجننت: لأ مش حاسة…لما اكون بلعب في كسي و تقلب على سريري لحد ما اشبع و مفيش حد حاسس بناري…يبقى مش حاسة…..أنا و كنت انصدمت من بذاءتها و اتخضيت: ايه ده يا رضوى! ايه قلة الادب دي….هو الشاب ده أبن صاحبتك علمك كده…رضوى بتعيط: سهام معلش…أنا مش قادرة اسيبه… و لما جيت اسيبه رفض…. وهددني… أنا جيالك بكرة بعد الشغل  احكيلك.. سلام…

و فعلاً جاتلي صاحبتي رضوى وهي ست قدي في السن بس جوزها مكبرلها خالص و هي ست مصرية جميلة محترمة إلا من أنها تمارس الجنس بشراهة مع ابن صاحبتها الفارع الطول الرياضي المليان حيوية. قعدت جنبي و قالت تلومني: انت يا سهام… مش حاسة…جوزك مكفيك…. اما انا… تعبانة… أنا بضحة عشان اخفف عنها: يا أختى مقلتيش ليه… انا اريحك…هههه رضوى بابتسامة: بس يا سافلة… هو أنا زيك كنت بتاعة بنات أيام الجامعة ههه… أنا : طيب احكيلي… أزاي بتنامي مع الشاب ده… متخبيش حاجة… بتاعة كبير….بيلعبلك كويس… رضوى مدهوشة: امال أنا اللي قليلة الادب….آه يا فاجرة… أنا بضحكة: لأ بجد… ازاي عرفتي الشاب الامور ده… بينيكك كويس….. رضوى بتمد ايدها و تقرصني في وركي وتعرض عليا: طيب ايه رايك.. ينيكك أنت كمان… فخليتني أفكر بجد و ادوق الشاب الحليوة ده فطلبت مها بسرعة: بس أحكيلي  الاول… رضوى اتنهدت وقالت: مش قادرة افارق أحضانه… من ساعة ما بقيت أمارس الجنس بشراهة معاه و انا حبيته اوي….على فكرة أنا مكنتش هبص برة لولا أن جوزي عنده السكر و مش بيقربلي…و انا مبقتش عايزة أحرجه و أكلمه خالص… مبقاش يكفيني و لا يروي عطشي يا سهام…ده تاعبني أوي…

ضحكت صاحبتي , اروع  ست مصرية عرفتها جميلة محرومة من حقها الشرعي,  لما شاولت على كسها المحروم و انا ببص لتحت على البنطلون وراحت ضربتني بكفها على وركي وقالت: أنت بتبصي علي أي يا بت ه… أنا مش منهم… أنا باتناك أه ..بس من شاب … من أبن صاحبتي أما أنت… يا سحاقية هههه… أنا: أسكتي يا رضوى… مع أني مخلفة بنت و ولد أمامير واحدة في إعدادي و التاني في ثانوي… بس بردة مش قادرة ابطل… عرفة أنا بأمارس الجنس بشراهة مع صاحبتي في النادي… ست زي القمر…باحب أفترسها و الحسلها…عارفة لحد أما تجيب عسلها…. وتتنفض… رضوى  صاحبتي بحلقت وقالت مدهوشة: انت كمان بتلحسيلها كسها! و مش بتقرف المعفنة دي! أنا باستنكار: ليه هو ابن صاحبتك الشاب ده ملحسلكيش قبل كدة…مفشخكيش من رجليكي و فضل ينيكك بلسانه؟! حسيت أن رضوى صاحبتي, أحب ست مصرية جميلة محرومة لقلبي , تاهت مني و وشها احمر أوي فلكمتها: رضوى…أنت معايا! ابتسمت وقالت: عارفة يا بت يا سهام…. الشاب ده دوبني دوب…. كان بيعملي حاجات جوزي مكنش بيعملها… شاب شاقي أوي… أوي . حراق في السرير أوي يا بت يا سهام…. بقالي كتير مش بقابله وهو كل شوية يتصل بيا…. عاوزني… بيقولي مش قادر يسيبني خالص….مع أني مديرة بنك وشديدة أوي…. بس في حضنه هو و أنا بأمارس الجنس بشراهة معاه بكون زي العجينة في ايديه… بانسى أنا مين و فين و بكون كاني صاحبته في الكلية…أول مرة أشوف رضوى المديرة الشديدة اللي كنت عارفة عنها أنها جافة بتفيض أحاسيس و حب و كانها أتحولت قدامي بخدودها اللي احمروا من مجرد ذكر الشاب ابن صاحبتها ده لقلوب طايرة و دباديب  بتترمى ورسايل عشق و غرام! أول مرة أعرف أن الجنس بشراهة و حب بيغير من شخصية الست حتى في الأربعين و خصوصاً إذا كانت  زي صاحبتي ست مصرية جميلة محرومة من حقها….. يتبع….