سكس محارم نيك امي انا وصحابي

قصة سكس محارم نيك امي انا وصحابي ,  انا شاب اسمي احمد عندي 20 سنة دايما ببص لامي بنظر اعجاب وبحس انها مش امي وبفكر فيها كانها ممثلة سكس عشان ونا صغير في يوم كانت امي بتغير هدومها نا دخلت الاوضة من غير مقصد لقيت امي قالعة هدومها خالص وشوفت بزازها المنتفخة والحلمات السودة وكسها الرطب ومن ساعتها وانا بفكر في امي بنظرة تانية خالص وعدت الايام واكتشفت انها مش كويسة من عدة مواقف اول موقف ونا صغير لما كنت بقعد علي النت كانت بتقلي قوم وفجاة بلاقيها بتكلم شباب بهيجان شديد وكانت تسكتني عن طريق انها تقولي اني لو سكت هتديني مكافاة وقبل كدة فتحت الكاميرة بتاعت النت وخلت واحدة يشوف بزازها من من فوق الهدوم تاني موقف ونا صغير كانت بتوصلني الدروس دايما كان فيه استاذ اسمو استاذ م الاستاذ م دة كان عندة هيجان شديد من نحية امي لما كانت بتيجي توصلني الدرس كان بيبص دايما لبزازها المنتفخة وفي يوم رحت لقيت الاستاذ بيحك رجلة في رجليها من تحت الطربيزة وانا شفت دة بالصدفة ومن شدة الهيجان قالها تعالي انا عايز اقولك موضوع يا ام احمد هي قالتلة ماشي اخدها ورة باب الشقة قعد يبوس فيها وهي كانت مستسلمة انا فتحت الباب عشان اخرج لقيتهم في الوضع دة ولقيتها ارتبكت انا الموضوع شغلني لما روحت البيت سالتها انتي ليكي علاقة بالاستاذ دة ردت وقالت اي الي انت بتقولة دة انت عارف لو ابوك سمع الكلام دة هيطلقني وكبرت وكل شوية زاد يقيني انها شرموطة في مرة حصل موقف غريب جدا انا من عادتي اني احب الهزار مع الاصدقاء دايما واصدقائي عارفين امي وانا عارف امهاتم فا عملت حاجا لصاحبي وطلعت استخبيت في عمارتنا كنت بهزر معاة فا هو كان جي مع صحابي التانيين عشان ياخدو حقهم مني ودورو عليا كتير لقيت واحد بيقلهم ممكن يكون دخل بيتة تعالو نخبط عليه انا كنت براقبهم من فوق خبطو عليا فعلا وفجاة امي فتحتلهم وبدات نظرات غريبة لصدر امي المنتفخ ولكسها من اصدقائي انا حسيت اني متعصب وفكرت اني انزلهم بس استنيت شوية وقلت اعرف هيقولو ايه صاحبي محمد قالها هو احمد راح فين اتفاجات لما شفت امي بتقلهم احمد مستخبي في اوضة النوم اخدت صدمة كبيرة ساعتها
لقيتها بتقلهم تعالو خدوة من جوة فجاة لقيت صحابي دخلو وواحد فيهم قفل الباب انا كنت متعصب جدا ومش عارف اعمل ايه كان عندي فضول في اني اعرف اي الي هيحصل يوميها امي كانت لوحدها في البيت قعدت مستنيهم يخرجو اكتر من نصف ساعة لحد ما تيقنت ان في حاجا بتحصل جوة فتحت بالمفتاح بتاع الشقة بهدووء شديد دخلت اوضة النوم وفجاة لقيت صحابي راكبين امي واحد مدخل زبرة في كسها والتاني مدخل زبرة في بقها والتالت ما بين بزازها وكانهم اول مرة يشوفو ست وهي كانت مستمتعة وصوت الاه مش راضي يطلع منها من كتر ما صحبي كان مدخل زبرة في بقها رقابتهم في المنظر دة حسيت بشئ غريب من المتعة بداخلي انا كان نفسي اشوف امي بالمنظر دة من زمان واخيرا شفتها لعبت في قضيبي وانا بتفرج علي المنظر دة لحد ما نطرت اللبن الي جوايا لكن بعد كدة حسيت بندم شديد دخلت عليهم وسالتهم انتو بتعملو ايه يا ولاد الكلب دي امي مسكت واحد منهم من شدة الندم فضلت اضربة لحد ما نزف دم من كلة حتة في جسمة والاتنين التانية طلعو يجرو وبعد مضربتة طردتة
واتبقي منظر امي وهي عريانة ومش لابسة اي حاجا وبزازها المنتفخين تبدا بالظهور مرة اخري بعد ما كنت بتفرج عليها وانا صغير بقيت اشوفها وانا كبيرة وبعض قطرات اللبن علي وشها حسيت بمتعة شديدة وانا بتفرج عليها لكن في نفس الوقت اتعصبت وضربتها
بعد كدة صالحت صحابي لغرض اني كنت عايز دة يحصل مرة تانية وفعلا عزمتهم عندي في البيت في مرة قعدنا نتفرج علي سكس وهي كانت مريحة في اوضة النوم خلصنا الفيلم ودخلنا عليها احنا الاربعة بدات ابوسها من بقها والعب في كسها وهي نايمة ولقيتها بتقول اه وحسيت انها تعبانة اوي طلعت زبري دخلتة في كسها بعد ما قلعناها خالص وبدا المنظر يتكرر تاني لكن الفرق اني كنت موجود انا بدات ادخلو بكسها وصديقي دخلو بين صدرها والاخر في فمها والاخر في خرم طيزها ومن ساعتها امي بقييت كل ما اتعب انيكها واجيب صحابي ينكوها معايا