سكس مجاني مع داليا و خالتها في نفس الوقت

دي قصة من قصص سكس مجاني نار مع نيك ساخن وملتهب. في يوم من اليام كنت معدي بعد نص الليل في واحد من الشوارع الضيقة ماشي على رجلي وما كنتش أتوقع إني هامارس سكس مجاني …. فجأة ظهرت بنت عندها بتاع 18 سنة نادت عليا من ورا الباب. رحت لها وقالت لي إن خالتها عايزاني. دخلت ولقيت خالتها عندها تقريباً 30 سنة، وقالت لي إنها عايزاني أطفي شهوتها، وما تخفش ما فيش حد موجود في البيت غيري أنا والبنت دي. خادتني على أوضة النوم وقلعتني هدومي، وبدأت تمص في زبي، وقالت لي يلا دخله في كسي، ودخلته وكان ضيق أوي وبدأـ أنيها جامد، وفجأة دخلت علينا بنت أختها الصغيرة وقالت لا أنا عايز أتفرج. قلت لها لا ما ينفعش. لكن خالتها قالت لي سيبها تتعلم ما أنا دايماً باسيبها تتفرج على أفلام السكس عادي. قعدت على كرسي جنب السرير، وبدأت أنيك خالتها في سكس مجاني، وهي عمالة تتفرج علينا، وحطيت زبي في طيز خالتها وهي بتصرخ من كتر الشهوة لغاية ما جت لحظة القذف، رحت مطلع زبي ونزلت على كسها وبطنها وبدأت ألحس اللبن من عليها.

بعد كده قالت لي أيه رأيك في جسم البنت الصغيرة ديه. جسمها كان فعلاً ناعم وصغير، وما فيش أي شعر في كسها لسه. شكلها أغارني وشوقني إني أنيك الجسم الصغير ده، وكمان ما فيش مانع تنيك أي حد تاني طالما سكس مجاني ببلاش. خالتها قالت للبنت: تعالي قربي من عمك … البنت قال لها: حاضر يا خالتي. وخالتها قالت لها: اقلعي كل هدومك خلي عمك يملي عينه من كسك. وأنا طبعاً كنت مستغرب جداً من اللي بيحصل. والبنت قالت لها حاضر يا خالتي وهي مبتسمة. بودات البنت تقلع هدومها لغاية ما وصلت للهدوم الداخلية، ولما شوفتها بالشكل ده وهي لابسة كيلوت صغير وردي اللون وضيق أوي لدرجة إن شفرات كسها كانت معلمة على الكيلوت، وبي وقف على المنظر الساخن ده، ورفعت عيني على بزازها اللي كانت لسة بتكبر وحلماتها الصغيرة تاخد العقل. كان منظر مثير على الآخر، وجسم نار من البنت الصغيرة دي. وراحت البنت سألت خالتها أقلع الكيلوت عشان عموا يشوف كسي؟ فخالتها قالت لها: ايوه يا داليا شاطرة يا حبيبتي طالعة لخالتك …. وأنا مستغرب من اللي باسمعه وباشوفه … بدأت داليا تقلع الكيلوت عشان تبا شفرات كسها الصغيرة اللي لسة ما نبتش فيها أي شعر لسه …. وسألتني: عمو أنهي أحلى كس خالتي ولا كسي؟ ضحكت خالتها وضحكت أنا وقلت لها: كسك أجمل يا حبيبتي …. ضحكت داليا وقربت مني وباستني من بقي وقالت لي: باحبك يا عمو وهديلك كسي سكس مجاني لزبك … قلت لها: وأنا كمان هأديلك زبي يا حبيبتي ….

خالتها قالت لها: تعالي يا داليت اقعدي جنبي على السرير … راحت لها داليا ونامت على ظهرها  … وخالتها قالت لها: أفتحي رجليكي يا داليا …. فتحت داليا رجلها وبدأت خالتها تدعك في جسم البنت الصغيرة بأيدها وعلى كسها الناعم. وقالت لي: تعالى أمسح على جسم داليا الجامد … رحت بسرعة وبدأت أمسح على جسمها وأتملى من كسها الصغير وأنا فرحان أوي وسعادتي كمان أن همارس السكس معاها ببلاش. خالتها سألتني: أيه رأيك تجرب تلحس لها كسها، هو بيعجبها اللحس كتير. قلت لها: أكيد نفسي في كده … أول ما قربت وشي من كس البنت شميت ريحة ناعمة وجميلة أوي من الكس الصغير ده هيجتني على الآخر …. وخصوصاُ وأنها كانت مفرشحة رجلها على الآخر، وكسها الضيق الصغير واضح لدرجة أن بظرها كا باين وبارز على الآخر. سألت خالتها: هو أنتي ما طهرتيهاش … قالت لي: وايه لازمته خلي البنت تتمتع أكتر لما تكبر!! بدأت ألحس في كسها الصغير بلساني وداليا عمالة تضحك وتقول لي: عمو أن لسانك ساقع وبزغزغني ….. ياه على البنت الهيجانة! وسألتني هو كسها طعمه حلو.قلت لها زي العسل يا حبيبتي وريحة حلوة كمان. قالت لي: ايه عشان خالتي دايماً تغسله لي وتدعكه لي بالصابون، عمو أنا عايزة أشوف زبك وأخليك تنيكني في كسي!! قلت لها: تحت أمرك يا حبيبتي. قربت زبي منها الي كان واقف زي العمو وقالت لي: عمو زبك كبير أوي. وخالتها قالت لها: أمسكيه يا داليا .. داليا: حاضر يا خالتوا. حطيت داليا أيدها الصغيرة على زبي الكبير اللي كان مشعلل نار …وبدأت تحركه في ايده زيالمحترفة. فسألتها: أنتي عرفتي الحركة دي منين؟ قالت لي: من أفلام السكس اللي خالتو بتفرجني عليها، وجربتها مع ابن الجيران. سألتها عن عمر اين الجيران. قالت لي عنده 20 سنة بس هو زبه صغير مش زي زبي الكبير.

خالتها قالت لها: وري عمو إزاي هتمصي زبه … داليا قالت لها حاضر يا خالتوا. مسكت داليا زبي وبدأت تلحس فيه بلسانها الصغير الناعم وتمص فيه ببقها الدافئ الحلو، وأنا هيجاني بقى على الآخر ومش قادر أستحمل أكتر من كده، وما كنتش عايز أقذف عشان أستمتع بكسها. داليا نامت عى ضهرها، ووسعت رجلها على الآخر عشان تفرجني على كسها الصغير وبظرها البارز … دخلته في كسها وفضلت أنيك فيها لغاية ما قذفت مني في كس داليا. بعد ما خلصنا نيك دخلنا إحنا التلاتة الحمام عشان نكمل أحلى نيك ثلاثي.