ست مصرية جوزها مسافر و كس مصري نار يدفي زبري في الشتا الساقع الجزء الثالث

خطفت نظرة منها على كامل جسمها وقلت ببسمة: ولا حاجة…شكراً يا أم ولاء….  أم ولاء : لا  أبداً…يا خبر…مينفعش….أنا: طيب يا ريت قهوة خفيفة…و اديرت ولفت سامية واديتني ضهرها المثير و طيزها القابة العريضة و انا مستثار من جمالها. رجعت بالقهوة في صنية وجنبها طبق حلويات كعب غزال على كيكة على مش عارف أيه…مالت قدامي … إقرأ المزيد

ست مصرية جوزها مسافر و كس مصري نار يدفي زبري في الشتا الساقع الجزء الثاني

رجعت و انا سرحان في جوز طيازها العريضة النافرة  و نبهتني لوجودي لما قالت ببسمة خفي اترسمت على شفايفها التخينة: المطرة شديدة… هنحبسك عندنا شوية معلش….اوه … نسيت الجاكيتة  ….تشرب ايه يا مستر…؟ أنا: طارق….يا أم ولاء… ممكن بس رقم الموبايل….و سجلت رقمها بأسم سامية أم ولاء زي ما قالت. من غير ما اكلم ولتني … إقرأ المزيد

ست مصرية جوزها مسافر و كس مصري نار يدفي زبري في الشتا الساقع الجزء الاول

أنا: ألو…أزيك يا سامية …. سامية أم  ولاء: أهلاً يا مستر  طارق… ليك وحشة.. انا بتنهيدة: أنت أكتر….عاملة أية  أنت و ولاء… سامية : كويسين…بس  انت ايه اللي فكرك بينا دلوقتي…. أنا زعلان: يعني انت مش عاوزاني أكلمك تاني؟! سامية سكتت و اتنهدت: لأ.. مش قصدي… بس…بس أنت عارف جوزي كان مسافر و رجع…. وقلتلك … إقرأ المزيد

من مياه الغسيل إلى علاقة سكس حارة للغاية الشتاء الماضي الجزء الثاني

بالطبع لم أكن أدري أن صدفة مياه الغسيل ستتطور إلى علاقة سكس حارة للغاية كما في الشتاء الماضي.ففي يوم السبت مساءً قرعت جرس بابها تواجهني وكأنها عروس بطرة شعرها الفاحمة السواد وقد انحسر عن الإيشارب وبعباءتها الخفيفة لبنية اللون. دخلت و جلست وقالت باسمة متهللة: تشرب ايه يا مستر علي…. أنا: ملوش لزوم يا أم … إقرأ المزيد

من مياه الغسيل إلى علاقة سكس حارة للغاية الشتاء الماضي الجزء الاول

قد تعجبون لقصتي و بدايتها إلا أنها واقعي ة و حصلت معي الشتاء الماضي و أنا أحتضن بكفي حمالة حقيبتي و بداخلها مذكرات الدروس الخصوصية و تاب جديد وكتب و أقلام. كنت في منطقة شعبية أو شبه شعبية قد دخلتها لأول مرة الشتاء الماضي و قد بعثني إلى ساكنة فيها أحد معارفي من أجل التدريس … إقرأ المزيد

جنس الشتاء بين هنادى الممحونة و صلاح صاحب دكان أدوات كهربائية

حكالى صلاح صاحب دكان الأدوات الكهربائية أن كان نفسه من زمان ينيك نيك كامل هنادى الممحونة اللى كانت بتعدى من قدامه وتتمايل وتغريه بطيازها الكبيرة اللى كانت طالعة نازلة زى الزمبلك… وهو كان واد صايع يعرف يجيب الستات وكان فرشها فى الدكان الواسع بتاعه قبل كده ..النهاردة هو كمل لى حكايته مع هنادى الممحونة فى … إقرأ المزيد

نيكة سريعة فى الشتاء

أصطحبنى بعض أصدقائى فى الشتاء الماضى الى أحد النوادى الذى كان مشتركاً فيها والذى كان من أكثر نوادى مدينة القاهرة شهرة ورقياُ؛ فقد كان يدخلها رجال الأعمال والأغنياء نظراً لغلو قيمة الإشتراك. أصطحبنى صاحبى معه ليعرفنى على صحابه وأقضى وقتاً لطيفاً معه ومع عائلته. من هنا كانت بداية قصة نيكة سريعة فى السينما والتى حدثت … إقرأ المزيد

سكس ساخن مع الأرملة المكنة

فى هذه الأيام ، فى جو شهور الخريف هذه التى تشابه شهور الشتاء لبرودتها وأمطارها، أعيش احلى قصة سكس ساخن مع أرملة مكنة دخلت حياتى مؤخراُ. وأبدأ بتعريف نفسى أليكم اولاً، فأنا اسمى رامى كنت متزوجاً من امرأة أصفها بالجميلة شكلاً ونفساً، ولكنها كانت باردة جنسياً، فأنا حينما كنت أقربها، كانت لا تتفاعل معى وإنما … إقرأ المزيد

صاحب زوجى الذى أدفأنى فى برد الشتاء

حينما كنت طالبة فى كلية الآداب جامعة القاهرة، كنت أحلم بتلك الليالى الحمراء التى تحلم بها أى فتاة لم تفض بكارتها بعد. كنت أحلم بتلك الأحضان الدافئة وخصوصا فى برد الشتاء شديد الوطأة فى القاهرة الكبرى. كنت ومازلت أنثى جميلة يصفنى كل من يرانى من الرجال بأنى ” جميلة جدا” على أقل وصف، فأنا كنت … إقرأ المزيد