اعترافات بائعة هوى محترفة – الحلقة 20: أنا أشتاق حبيبي و زوج أختي يتحرش بي

رجعت البلد ورجعت معايا سميرة اللي كانت زي ما قلتلك من نفس المحافظة و المركز إلا أنها بتختلف في القرية. رجعت لبيت أبويا ورجعت عشان أعيش مع مرات أبويا اللي سألتني عن أحوالي وعن دراستي… الحقيقة أنها مكنتش وحشة بمعنى مرات إب بس طبعاً مكنش يفرق معاها أي حاجة بالنسية ليا يعني أنا مسئولة عن … إقرأ المزيد

اعترافات بائعة هوى محترفة – الحلقة 19: أنا وحبيبي في بيت دعارة و صاحبة البيت عاهرة و بناتها عاهرات

تواصل وداد اعترافاتها وتقول: رجعنا للدراسة خلاص بقا أنا وسميرة قلنا لازم ننتبه شوية لأن خلاص كان شهر و الامتحانات تهل علينا فقفلنا باب الشقة ورفضنا أي مواعيد لا من حسام أو رأفت صاحب سميرة… بس أعترف هنا أني كنت تعبانة جداً في غياب حسام… المهم قضينها مذاكرة وكنا فين وفين لما نروح الجامعة نتقابل … إقرأ المزيد

اعترافات بائعة هوى محترفة – الحلقة 18: زوجي يعلمني فنون الجنس و أوضاع ساخنة

حسام جاب جوا مني ومقدرش يشيله من فرط شهوته بس طبعاً كنا عاملين حسابنا يعني أنا كنت آخدة منع حمل قبل ما نفكر نعمل كدا ويا بعض. حسام جاب من هنا و اترمى على صدري فوق مني من هنا وكان لسة قضيبه جوايا. كان عمال ينهج بشدة عيونه مغمضة وكانت حلمة صدري لسة جوا بقه. … إقرأ المزيد

اعترافات بائعة هوى محترفة – الحلقة 17: أصرخ من شدة النشوة حتى الرعشة الجنسية

كلمة يلا نعمل واحد خلت جسمي كله يقشعر. الكلمة دي يمكن سمعتها قبل كدا وأنا صغيرة و كنت بافهم معناها لما حد يرميها لحد في المواصلات او أي مكان أو حتى في فيلم. مكنتش باهتم وكأني مسمعتهاش بس في الموضع ده كانت ليه تأثير السحر. حسام بصلي في عيوني وأنأ خجلت جداً وخاصة وهو بيكرر … إقرأ المزيد

اعترافات بائعة هوى محترفة – الحلقة 16: زوجي خبير بالنساء يجعلني ألاعب زبه الكبير و كسي يتبلل من الرغبة الجنسية

مر يوم و التاني وأنا وحسام في الشقة المفروشة اللي قلي أنها بتاعت واحدة صاحبه يعني كأنها بتاعتي بس مكنش المشكلة دي المشكلة أني كنت مقلقة من الجامعة وحاسة اني بعدت عنها بقالي كتير مع أني مبقاليش غير خمس أيام. أتصلت بسميرة قالتلي أعيش حياتي زي ما هي بتعيش حياتها مع رافت جوزها اللي بردو … إقرأ المزيد

اعترافات بائعة هوى محترفة – الحلقة 15: حبيبي يداعب سوتي و يلحس كسي و يفض غشاء البكارة بكل نعومة

كان حسام يعصر شفايفي جامد بين شفايفه ويمص فيهم بشدة ويشدهم وكمان يركز على الشفة التحتانية بقى ياخدها بين شفايفه و اسنانه يعضها ويمصها ولقيته بدأ يلعب في أشفاري ويفتحهم يمينا وشمال ويشدهم وشوية كمان و حبيبي يداعب سوتي و يلحس كسي وده قبل أن يفض غشاء البكارة بيكل نعومة وسلاسة مكنتش أتصورها في يوم … إقرأ المزيد

اعترافات بائعة هوى محترفة – الحلقة 14: زوجي مشتعل الرغبة الجنسية و يلهب شهوتي الجنسية قبل فض بكارتي

حسام كان حاضن دماغي وهو بيهمس و أنا عمالة ألهث وهو يسألني جيبتي فابتسمت وسألته مع أني فهمت قصده بس كان لازم عشان مبانش أني شهوانية صايعة فسألته بعبط جبت أيه… بدأ حسام يشرح لى قليلا عن الجنس، وأن اللي حسيت بيه من شوية كانت الشهوة بتاعتي لما خرجت ..في الوقت ده كنت لسة نايمة … إقرأ المزيد

اعترافات بائعة هوى محترفة – الحلقة 8: زواج عرفي في و ليلة ساخنة في كباريه

نتابع اعترافات بائعة هوى محترفة ونرى وداد صاحبة الاعترافات كيف أقنعها حسام بأن تدخل معه في علاقة زواج عرفي و يصحبها معه بحيث تقضي ليلة ساخنة في كباريه بالإسكندرية فتقول: بالليل خرجنا من الفندق زي ما انت عارف كنا شلة يعني اربع شباب على اربع بنات…خرجنا على البحر شوية ولفينا بالعربية كان كل واحد وأخد … إقرأ المزيد

اعترافات بائعة هوى محترفة – الحلقة 5: حرارة القبلة الأولى في حياتي في شقة مفروشة

لندع وداد تكمل ما بدأت من اعترافات بائعة هوى محترفة ونعنونها كا أشارت بعنوان حرارة القبلة الأولى في حياتي في شقة مفروشة إذ أنها ستقص علينا حكايتها مع ذلك الشاب مدير المتجر والذي يدعي حسام. قالت أنها كانت في متجر تتبضع فتوقفت امام لعبة لم تملك إلا نصف ثمنها وقد تدخل شاب اسمر وسيم يسألها … إقرأ المزيد

اعترافات بائعة هوى محترفة – الحلقة 4: بنات الجامعة المزز وصاحبتي الأنتيم

انتهى أول لقاء لي مع وداد بقبلة طبعتها فوق شفتي ثم أوصلتها إلى شقتها الفارهة في حي راقي من أحياء القاهرة على أمل أن توافيني كلما فرغت. غابت عني أيام عدة ولم تأتيني يوم الخميس كما اتفقنا فاتصلت بها فعذرتها لأنها مصابة بنزلة برد فكان أن زرتها في شقتها هنالك. رحبت وقالت: اعتبر البيت بيتك…تشرب … إقرأ المزيد