بنت مصرية لعبية أقفش بزازها و أنيكها نيك طيازي الجزء الأول

أنا طلعت مدرس كيمياء, ابتديت حياتي العملية بالتدريس في مدارس حكومية فصول بنات ثانوية عامة وده كان بعد حوالي خمس سنين من التعين يعني قصتي دي حصلت و أنا عندي 28 سنة و كنت لسة عازب مشفتش أي كس حقيقي. ابتديت أدرس لفصول ثانوي بنات و انتو عارفين الهيجان اللي في بنات اليومين دول تلاقي … إقرأ المزيد

زبري و زبر صاحبي شبع من كس مصري نار عقيم

أبتدأ محمود بتاع مستودع انابيب حكايته بيقول: سامية دي عندها 35 سنة بصراحة ست مكنة. آه مكنة ة اخطر ما فيها طيازها اللي بيترقصوا فردة تحط و فردة تشيل بس هي مبتخلفش انما جسم ايه و بياض ايه ورقبة حلوة و فخاد مدبركة ملفوفة وجوز بزاز ولا يا ولا. وعليها كس مصري نار بس عقيم … إقرأ المزيد

تفريش كس و بزاز فتاة مصرية اسكندرانية دلوعة ونزلتهم على فخادها الجزء الثاني

سألتها: يعني مش عارفة هيعمل ايه بعد ما يقلعك… فابتسمت بخجل و قالت بدلع الخولة المنيوكة في همس كانها توشوش نفسها: كان هينكني! فقلت : أمال انت فاكرة ايه…أيوة هينيكك .. عملت وفاء أنها زعلانة وقالت: عيب عليك ماتقولش كدة….فقلت: أنت زعلتي ليه…طب هو النيك حاجة وحشة! فابتسمت تاني و وشها قلب طماطم وقالت بخجل … إقرأ المزيد

تفريش كس و بزاز فتاة مصرية اسكندرانية دلوعة ونزلتهم على فخادها الجزء الاول

من سنة تقريباً كنت تعرفت على فتاة مصرية اسكندرانية دلوعة أوي كان عندها تمنتاشر سنة. كانت في السينما مع صاحبتها و كنت انا وصاحبي و حصلت معاكسة من جانب شوية شباب صغير فدافعت عنهم هي و صاحبتها فعرفت أظبطها و صاحبي يظبط صاحبتها و كنا لسة متخرجين وهم كانوا لسة في ثانوي. اسمها وفاء وهي … إقرأ المزيد

نيك مصري نار مع أرملة بعد رجوعها من الغربة الجزء الثاني

ركبت أمل جنبي فقعدنا نكلم على الولاد و مشاكلهم و ظروف المراهقة اللي بيمروا بيها لأن الولد مكملش سبعتاشر و البنت خمستاشر و مسئوليتهم تقلت عليها و أنها هي نفسها اتخنقت من حياتها الفاضية و خصوصاً بعد ما بقيت أرملة في أواخر التلاتينات.تعاطفت مع أمل اوي و حسيت بيها وطلبت منها أننا نقعد في كافية … إقرأ المزيد

نيك مصري نار مع أرملة بعد رجوعها من الغربة الجزء الاول

اسمها أمل وهي كانت بتسكن البيت معانا من زمان من اكتر من عشر سنين كنت انا لسة في الكلية ساعتها وهي كانت اتخرجت و اجوزت من طبيب و سافرت معاه في بلد من البلاد العربية. من زمان و كان نفسي يجمعني معاها أوضة واحدة وسرير و احد و أنس أمارس معاها نيك مصري نار بس … إقرأ المزيد

فتاة مصرية ممحونة هايجة فشخ بتلعب في كسها و أنيكها من طيزها

الكلام ده كان من حوالي تلات سنين فاتوا لما وقعت عيني على فتاة مصرية ممحونة هايجة و انا بشوفها من بلكونة بيتي وهي بتلعب في كسها في الحمام. كانت قصاد بيتنا مدرسة لطلبة ثنوية بنات , ثانوية عامة, و كنت بصراحة في الوقت ده في أولى كيلة و هايج و لسة مقفشتش في البنات اللي … إقرأ المزيد

فتاة مصرية رقيقة تمص زبي بحرارة

أنا وائل مصري أعيش في القاهرة ومن تلات سنين حصلت معايا حادثة غريبة و لذيذة جداً خرجتني من الوضع المأساوي اللي كنت فيه. ساعتها كنت مخنوق جداً و خارج من صدمة عاطفية مدمراني و حب فاشل وأنا مكنتش عارف ان القدر مخبيلي فتاة مصرية رقيقة زي النسمة تدخل عليا وة تدلعني و تمص زبي بحرارة … إقرأ المزيد

سكس مصري نار مع حبيبة الجامعة وصاحبي الندل يسبقني و يفتحها الجزء الثالث

وقفت سوزي حبيبة الجامعة مذهولة في مكانها من الخجل وهي بتراقبني و أنا بقلع البنطلون فوقع عالأرض فقالت في هلع: ايه. .. أنت بتقلع ليه! بصتلها من فوق لتحت و انا عاوز اكلها اكل وكانت لابسة جيبة جيبة قصيره وبلوزة خفيفة. كان نفسي أشوفها قدامي عريانة ملط زي ما امها جابتها للدنيا! الفكرة دي نفسها … إقرأ المزيد

سكس مصري نار مع حبيبة الجامعة وصاحبي الندل يسبقني و يفتحها الجزء الثاني

لصقت جسمها بجسمي و شفايفنا ببعضهم و أنا رغبتي ليها بتزيد لحظة بعد لحظة و حطيت أيدي على صدرها و ابتديت احسس على بزازها الشهية و صوابعي بتحل زراير البلوزة زرار ورا زرار لحد أما بانت حمالة الصدر السودة. رفعتها فخرجت بزازها تترجرج قدام عيني فزبري شدّ في بنطلوني و أنفاسي عليت وهجمت بوشي أمرغه … إقرأ المزيد