في بيتي موزة عفية شرموطة مفتوحة قحبة عاوزة تتناك و أنيكها في طيزها الجزء الثالث

قامت أخت مراتي أحلى موزة عفية شرموطة مفتوحة وهي خجلانة مرتبكة أوي للمطبخ عشان تساعد أختها! راحت المطبخ و أختها في ايديها طبقين. مراتي قعدت و انا جمبها نستنى سلوى لحد ما تيجي. طولت جوا المطبخ و أنا و حسيت أنها كانت هايجة ودايخة ع الآخر! أختها نادتها و قالتلها أننا منتظرها و مش هناكل … إقرأ المزيد

في بيتي موزة عفية شرموطة مفتوحة قحبة عاوزة تتناك و أنيكها في طيزها الجزء الثاني

كانت تعبانة أوي و أنا اتخبلت من طيزها المقببة العريضة!! طيزها دي مشفتهاش على بنت ولا مرة قبل كدا! مكنش ينفع أقول مراتي أني أعاشرها من ورا…بس أنا بقيت أنيك أختها من طيزها في غيابها…عارف زبي وقف تاني من عمايلها و صورتها مبقتش تفارق خيالي خالص….في بيتي موزة عفية شرموطة مفتوحة قحبة زي أخت مراتي … إقرأ المزيد

في بيتي موزة عفية شرموطة مفتوحة قحبة عاوزة تتناك و أنيكها في طيزها الجزء الاول

تزوج حديثاً صاحبي السكندري, رأفت ضريبي في السن ويعمل مشرف توزيع في شركة مستحضرات تجميلية و حضرت أنا, أسعد 27 سنة محاسب, حفل زفافه. ثم التقيته بعد ثلاثة أشهر من زواجه فحكي لي عما صدمني و أثارني أيما إثارة! قال لي: ” عارف يا يا أسعد أخت مراتي سلوى طلعت شمال خالص! سألته و أنا … إقرأ المزيد

قصتي مع بنت خالة مراتي الحامل أحلى قحبة متناكة تغريني و أنيكها بقوة الجزء الثالث

سيبتها لما نزلت لبنها و أنا جسمي سخن أوي كأني محموم و كنت متأكد انها لو شافت زبري هتركع و تبوس رجلي عشان أنيكها بقوة و أطفي نارها القايدة! سيبتها و جريت عالحمام بلعت حباية تامول عشان تأخر معايا لأني مش مستحمل إثاة جامدة و رجعت لأوضتهاولقيتها لسة نايمة على بطنهافقلعت كلسوني و صعدت فوقها … إقرأ المزيد

قصتي مع بنت خالة مراتي الحامل أحلى قحبة متناكة تغريني و أنيكها بقوة الجزء الثاني

حسيت أن مراتي قربت من ودن بنت خالتها وقالت: عارفة يا بت يا شمس…أحمد هيجنن ….عايز ينيكني بس مش قادر!! وسمعت ضحك مكتوم فقالت شمس: يا عيني تلقاه تعبان أوي!! أنا مجربة تعب الرجالة يا اختي!! فردت مراتي عليها: طب اعمل أيه…ما هو اللي جابه…بتاعه قد كده…هههه…زي بتاع الحصان يا ختي!! أنا سمعت كدا و … إقرأ المزيد

حبيبتي الخائنة الشرموطة لحم رخيص و انتقام سكسي قاسي للغاية الجزء الثالث

أعلنت حبيبتي الخائنة الشرموطة عن نشوتها ولما ابدأ في انتقام سكس قاسي للغاية معها وزاد ضغط يديها على شعر رأسي وآهاتها وصياحها رنت في جنبات الغرفة و أخذت تتمتم بكلمات لم أفقه منها سوى انات و توسلات: اااااااااااام آآآآآآآآآآآآآآآآي موتتني ارحمني انت قاسي هريت كسي بلسانك…فلم أمهلها ورفعت رأسي من كسها ودخلت بين ساقيها وأمسكت … إقرأ المزيد

حبيبتي الخائنة الشرموطة لحم رخيص و انتقام سكسي قاسي للغاية الجزء الثاني

أحسست أن كرامتي قد أهدرت فانبتّ ما كان بيننا من حبل المودة و من نار القبل التي استمتعت بها حيناً! انقطعت علاقتنا لعامين حتى الفرقة الثالثة و حتى التقينا في ملهى ليلي ذات ليلة! كنت أنا قد نضجت بشدة و اشتدّ عودي و أدركت الحياة, حقيقة الحياة و الحب و طبيعة العلاقة الجنسية بين الرجل … إقرأ المزيد

زوجة شرموطة فرسة بيضاء مربربة و زوج ديوث صاحب رغبات شاذة الجزء الثاني

تهللت أسارير طارق بشدة ولمع عيناه لما طرقت عقله فكرة أن يحضر شادي في شقته الفارهة في مدينة نصر بالقاهرة! قرر أن يحضره على ان يخبره انه برفقة فتاة ليل شرموطة في غرفة نومه! لم يخبره أنها زوجته التي كان يعاشرها أيام الجامعة دون فتحها! سأله شادي عن زوجته فاخبره طارق أنها في بيت أبيها. … إقرأ المزيد

زوجة شرموطة فرسة بيضاء مربربة و زوج ديوث صاحب رغبات شاذة الجزء الأول

كان طارق يحلم بأن يتزوج من أنثى جميلة و جميلة جداً وقد حصل. كان لا يفتأ عندما تحدثه أحدى أخواته المتزوجات: يا بني عندك تلاتين سنة يالا عاوزين نفرح بيك بقى… فكان طارق يلتفت إليها ويشطح ويقول: أنا لازم اجبليها فرسة …مش أي جوازة و خلاص…و بالفعل تزوج طارق وهو ابن خمسة وثلاثين عاما من … إقرأ المزيد

قذف زبي المني في لحظة ساخنة حين رايت رجل ينيك شرموطة من دون ان المس زبي

لا يمكن ان تتخيلوا كيف قذف زبي المني بتلك الحرارة الجنسية الكبيرة لما رايت النيك امامي و بتلك الصدفة الغريبة جدا فانا كنت مار من طريق فيه مباني جديدة و اشغال و كان هناك عادة البناءون فقط و عمال الورشات و قد اخذت ذلك الطريق خصيصا لانه مختصر . و مررت بجانب عمارة كانت في … إقرأ المزيد