قبلات مشبوبة و تفريش بنت مصرية محجبة في مصنع الملابس

لم يكن طارق يعمل أنه سيكتشف الجنس لأول مرة عل يد بنت مصرية محجبة تكبره بسنوات و يدخل معها في قبلات مشبوبة و تفريش أسخن و هو الذي لم يجربه قبل ذلك قط!طارق شاب لم يتخطى العشرين لم يكمل تعليمه الثانوي و اكتفي بالإعدادية. رقيق الحال فقير و الده يعمل بحرفة الحدادة و لديه كوم … إقرأ المزيد

الستيانة الكبيرة وبنت مصرية اسكندرانية شرقانة نيك الجزء الثالث

كانت بزازها بتلعب في ايديا زي كور الجيلي .. زي السفنج… او كور العجين الطري الناعم! الغريب أن بزازها كانوا بيض و صدرها كان ناصع زي البفتة على العكس من لون وشها اقمحاوي أو الخمري! يمكن من الشمس وخصوصاً أن صدرها و بزازها الكبار كانوا متغطيين.كانت  رانيا صاحبة الستيانة الكبيرة اللي شرقانة نيك مغمضة عينيها … إقرأ المزيد

الستيانة الكبيرة وبنت مصرية اسكندرانية شرقانة نيك الجزء الثاني

قالت على الباب: آسفة أوي…ادخل ولا المدام ممكن تضايق…!  ابتسمت : لا مش هتضايق…لأنها مش موجودة…. ابتسمت وقالت: آه يبقى خرجت بدري  وراجعة….فاستغربت على فضولها: لأ.. أنا مش متجوز من أساسه…عينين البنت وسعت و بحلقت و كأنها حست بنشوة الانتصار! قالت: طيب ممكن أدخل أدور….فوسعتلها الباب و على البلكونة عدل وحسيت أنها بتتقمع في مشيتها … إقرأ المزيد

الستيانة الكبيرة وبنت مصرية اسكندرانية شرقانة نيك الجزء الأول

قصتي النهاردة مع الستيانة الكبيرة و بنت مصرية اسكندرانية شرقانة نيك حصلت معايا لما كنت واخد شقة مفروشة إيجار في مدينة الإسكندرية. و لما بقول إسكندرية يعني المدينة الحلوة الدلوعة الخفيفة الظل ببناتها الحلوين النغشين الجدعان بتوع  البحر و نسماته و الصيف و سهره و حكاويه! معى اني قاهري مالقاهرة أصلاً بس بصراحة بعشق الإسكندرية … إقرأ المزيد

بنت مصرية بكر شبيهة شيرين أفتحها و زبري يمرق بين شفريها في نيك مصري مثير جداً الجزء الثالث

نهضت هبة وأشاحت بوجهها القمحاوي الجميل الناحية الأخرى فنهضت و وقفت وراءها على مسافة حتى لا أضايقها: انتي اضايقتى….. فقالت: قالتلى لا ابدا… مفيش حاجه…. فقلت لها: بس أنا حاسس انك اضايقتى من الى حصل ده بس صدقينى ده رغم عنى … الحشيش ده دماغه معايا…فالتفتت هبة أجدع بنت مصرية بكر سكندرية نصفة التفاتة بجنبها … إقرأ المزيد

بنت مصرية بكر شبيهة شيرين أفتحها و زبري يمرق بين شفريها في نيك مصري مثير جداً الجزء الثاني

أثارت كلمات أحمد ألأخيرة و هو كان على وشك أن يقص قصة هبة عليّ فضولي و أحسست ان وراء هبة شئ خطير فبدأت انظر إليها نظرة مغايرة. و أتت بالمشاريب وكانت عباره عن كوكتيل فواكه بس كان فيه طعم تانى المهم شربنا وأنزلت لنا الشيشة و كانت مغمسة من الحشيش فظللت اشد الدخان حتى أحسست … إقرأ المزيد

بنت مصرية بكر شبيهة شيرين أفتحها و زبري يمرق بين شفريها في نيك مصري مثير جداً الجزء الأول

يقولون يخلق من الشبه أربعين و أنا أقول بل أكثر من هذا! نفس تقاطيع الوجه و نفس الأنف الواسعة المنخرين و نفس لون البشرة الحنطية و الشفاه المكتنزة قليلاً و حتى قصة الشعر التي تصل به إلى أعلى الكتفين. منذ أن وقعت عيناي على هبة اعتقدت أنها أخت شيرين عبد الوهاب المطربة المعروفة لولا أن … إقرأ المزيد

خطيبتي بنت مصرية بيضة مربربة أفرشها و أبعبص كسها في العربية وجسمها يسيح و تجبهم

أنا سامر , من حوالي سنة ونص تقريباً كنت تميت اربعة وعشرين سنة وكنت مع أبويا في حفلة جواز قريب و احد صاحبة وهناك شاورلي على بنت مصرية بيضة مربربة ملفوفة جميلة اوي وقالي: أيه رايك نكلملك على البنت دي… من عيلة محترمة و ابوها مدير بنك و من مقامنا… كان اسمها ساليفي تالتة جامعة … إقرأ المزيد

بنت مصرية لعبية أقفش بزازها و أنيكها نيك طيازي الجزء الثالث

سوزي و أنا أقفش بزازها فضلت تفرك وتدفع بزازها ناحيتي وهي سايحة و دايخة فاستغليت الموقف و طلعت بز من بزازها فنط في وشي فلقيته ابيض حليب وحلمتها وردى وانا ببوسها مسكت حلمتها فتأففت سوزي وعينها غمضت غصباً عنها: : اوووووووف اةاةاةا براحه دى بيوجعنى.. واحدة واحدة فكيت زراير البلوز و بانت بزازها الكبيرة المقنبرة … إقرأ المزيد

بنت مصرية لعبية أقفش بزازها و أنيكها نيك طيازي الجزء الثاني

أنا : بس كدة… دي حاجة بسيطة اوي مفيش أي مانع …. مدام يسرا: بس احنا خايفين نقلق المدام او نعمل للك ربكة فى البيت…. انا : هههه ما تقلقيش يا مدام انا عايش لوحدى …. مدام يسرا: اوك طيب حضرتك ممكن تبتتدى مع سوزي الدرس أمتى…. أنا: زي متحبي …. لو عايزة من النهاردة … إقرأ المزيد